Deze website maakt gebruik van cookies. Door het gebruik van onze diensten geeft u hier toestemming voor.

+ Laat meer zien

Bestelling en leveringsinformatie

Bestelling

Bestellingen worden verwerkt op werkdagen tussen 10.00 uur en 18.00 uur. Indien de bestelling plaatsvindt buiten kantoortijden zal deze de volgende dag worden verwerkt. Onze klantenservice stuurt u altijd een bevestigingsmail aangaande de bestelling. Als u om wat voor reden dan ook binnen een dag geen bevestigingsmail ontvangt verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. De uitvoering van uw bestelling duurt in de regel 14 werkdagen gerekend vanaf de dag van de bevestigingsmail. In bijzondere gevallen kan hiervan worden afgeweken en zullen we u hierover informeren na uw bestelling. De bestelling kan door u worden geannuleerd uiterlijk tot 18.00 van de volgende dag.

U krijgt garantie op onze producten; bijvoorbeeld bij materiaaldefect of als de stof fout genaaid of fout op maat gesneden is. Het kan ook voorkomen dat de leverancier de bestelde stof ten gevolge van onvoorziene omstandigheden niet kan leveren. In dit geval krijgt u uw geld volledig terug. Maar als de productie van uw gordijn al in gang gezet is (op maat snijden, naaien), kunt u niet meer van de aankoop afzien. Wij raden aan, om de productbeschrijving grondig door te lezen voordat u een bestelling plaatst. U kunt het best ook eerst een gratis proefmonster aanvragen zodat u zeker kunt zijn of de gekozen stof aan uw eisen voldoet.

Transport en levering

Onze webshop maakt voor haar leveringen gebruik van de service van postNL service. Bestellingen worden bij u geleverd tussen 9.00 uur en 19.00 uur. U kunt uw bestelling volgen middels het " tracking nummer" welke u aantreft in uw bevestigingsmail.

Verzendkosten 8 euro ( 1kg - 3 kg ) - 11 euro ( 3kg of meer )